Kierownik Projektu Call Center

Opis stanowiska:

  • Nadzór nad pracą poległego zespołu (ok.100-150 osób);
  • Organizacja sprawnej pracy Placówki;
  • Monitorowanie pracy zespołu w celu utrzymywania jak najwyższej jakości obsługi i najwyższej satysfakcji klienta,
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami i współpracownikami;
  • Bieżący kontakt i współpraca z zewnętrznym klientem oraz innymi działami firmy;
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów;
  • Opracowywanie strategii realizacji projektów;
  • Nadzór nad budżetem oddziału;
  • Odpowiedzialność za planowanie oraz realizację budżetu.

Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (SSC/BPO);
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem (powyżej 50 osób);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Dobra organizacja pracy własnej i zespołu, umiejętności motywacyjne;
  • Mile widziana znajomość j. niemieckiego;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
  • Rzetelność, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych.

Oferta:

  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Pakiet sportowy;
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.