Specjalista ds. Części Zamiennych

Opis stanowiska:

  • Kontrola bieżącego stanu magazynów, a także nawiązywanie kontaktów z dostawcami i składanie zamówień u producentów części zamiennych;
  • Bieżąca obsługa magazynu - przyjmowanie i wydawanie części do serwisu,
  • Kontakt ze stacjami obsługi pojazdów, serwisami, sklepami i dealerami.

Wymagania:

  • 2-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, w tym min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Znajomości zagadnień z zakresu budowy i eksploatacji samochodu;
  • Doświadczenie w posługiwaniu się programami doboru części oraz znajomość Microsoft Office;
  • Nastawienie na współpracę, umiejętność organizacji czasu pracy;
  • Systematyczności, dokładności i terminowości w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Oferta:

  • Umowę o pracę lub B2B;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Motywacyjny system wynagradzania;
  • Prywatną opiekę medyczną.