Specjalista ds. Gwarancji

Opis stanowiska:

  • Rozliczanie wniosków gwarancyjnych i kontraktowych zgodnie z wytycznymi producenta;
  • Wsparcie działu serwisu w technologii napraw pojazdów;
  • Rozliczenie kampanii serwisowych;
  • Nadzór nad magazynem części pogwarancyjnych;
  • Kontakt z importerem w sprawach rozliczeń wniosków gwarancyjnych;
  • Praca na wskaźnikach KPI dla działu gwarancji.

Wymagania:

  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej (mile widziana branża samochodów ciężarowych);
  • Starannego i umiejętnego prowadzenia dokumentacji gwarancyjnej;
  • Komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji z ludźmi;
  • Dużej systematyczności i odpowiedzialności za wykonywane zadania;
  • Umiejętność dążenia do wyznaczonych celów;
  • Pracowitość, odpowiedzialność, dyspozycyjność i zaangażowanie;
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferta:

  • Umowę o pracę lub B2B;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Motywacyjny system wynagradzania;
  • Prywatną opiekę medyczną.