Marketing Manager

Opis stanowiska:

  • Współuczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej;
  • Aktywny udział w tworzeniu materiałów wizerunkowych i marketingowych;
  • Wsparcie w zarządzaniu wielofunkcyjnym zespołem,
  • Dbałości o jakość materiałów marketingowych (ich aktualność i dostępność);
  • Ścisła współpraca z działem trade marketingu oraz z działem handlowym
  • Współpracę z zewnętrznymi partnerami w celu realizacji przyjętej strategii marketingowej;
  • Współuczestnictwo w organizacji targów branżowych w Polsce i za granicą;
  • Zarządzanie budżetem marketingowym.
  • Promowanie produktów i wartości marki
  • Analiza działań konkurencji, monitorowanie pozycji firmy na rynku
  • Zapewnienie wdrożenia wartości marki i rozwoju świadomości we wszystkich punktach kontaktowych klientów B2B i B2C
  • Odpowiedzialność za organizację wydarzeń, koordynacja i rozwój działań PR
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi, stroną internetową,
  • Odpowiedzialność za aktualizację i udostępnianie informacji  handlowych związane z ofertą firmy

Wymagania:

  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy w marketingu, koniecznie w branży meblowej/dekoracji wnętrz (warunek konieczny)
  • Wysokorozwiniętych umiejętności społecznych, organizacyjnych ale również analitycznego myślenia i chęci pracy z danymi liczbowymi;
  • Praktycznej znajomości zasad współtworzenia i wdrażania strategii marketingowej;
  • Nastawienia na cel oraz skuteczności działania;
  • Umiejętności pracy pod presją czasu oraz odporności na stres;
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego min. B2 ( mile widziana znajomość innych języków obcych);
  • Dobrej znajomości MS Office oraz podstawowej znajomości programów graficznych

Oferujemy:

  • Wyzwania i nieustanny rozwój oraz zdobywanie doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej;
  • Stałą pracę, atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Pakiet świadczeń socjalnych (karta sportowa, karta medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, spotkania integracyjne i inne)
  • Pakiet zniżek na nasze produkty dla Pracowników oraz ich rodzin;
  • Atmosferę, która umożliwia wymianę doświadczeń i rozwój kompetencji;
  • Udział w targach, eventach, spotkaniach w wielu ciekawych krajach;