National Key Account Manager

Opis stanowiska:

  • Realizacja celów ilościowych i wartościowych firmy w zakresie sprzedaży w kanale OEM (producenci branżowi) oraz Grupy Zakupowe;
  • Przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacyjnego z klientami z rynku OEM (producenci branżowi) oraz Grup Zakupowych;
  • Rozwijanie i utrzymanie efektywnych relacji handlowych z klientami;
  • Zarządzanie budżetem sprzedażowym oraz portfelem klientów;
  • Efektywne planowanie sprzedaży oraz przygotowanie niezbędnych analiz w tym obszarze;
  • Tworzenie i realizacja planów biznesowych, dedykowanych poszczególnym przedsięwzięciom;
  • Definiowanie celów handlowych, wynikających ze współpracy z poszczególnymi klientami;
  • Bieżąca analiza danych rynkowych;
  • Ciągłe zapewnienie dostępności produktów firmy u kontrahentów, a także zapewnienie i zwiększanie rekomendacji produktów;
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Key Account Managera, zdobyte w firmie z branży HVAC;

  • Conajmniej 5-letnie doświadczenie w sprzedaży do największych zagranicznych sieci sektora HVAC i grup zakupowych;

  • Mile widziane doświadczenie w na stanowisku purchase manager lub innym wewnętrznym w ramach działu zakupów lub sprzedaży w międzynarodowych sieciach;

  • Doskonałe umiejętności sprzedażowe oraz negocjacyjne (negocjacje na poziomie central zakupowych są niezbędne);

  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne;

  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel i Power Point;

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1;

  • Elastyczność i umiejętność szybkiego adaptowania się do zmian i nowych sytuacji;

  • Proaktywność w działaniu i umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji;

  • Wysokie zdolności analityczne;

  • Wybitne zdolności organizacyjne i umiejętność realizowania zróżnicowanych zadań;

  • Samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań.

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (preferowana umowa B2B) oraz motywujący system premiowy;
  • Narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód służbowy);
  • Możliwość rozwoju zawodowego.