Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki i j.angielski

Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczną i e-mailową obsługę klientów firmy z obszaru usług informatycznych

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie; od C1 - native
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie: od B2 - native
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
  • Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.

Oferujemy:

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Zmianowy tryb pracy (pn-pt; 6:30-22:30);
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
  • Świadczenia pozapłacowe.