Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. francuski i j. angielski (Warszawa)

Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie francuskojęzycznych klientów jednego z serwisów zakupowych.

Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i w piśmie; C1 - native oraz języka angielskiego B2;
Wykształcenie minimum średnie;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office;
Dobra organizacja pracy;
Umiejętność pracy w zespole;
Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.

Oferta:
Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Zmianowy tryb pracy (6:30 - 22:30)
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
Świadczenia pozapłacowe.