Kierownik Marketingu

Dla naszego klienta, prężnie rozwijającego się autoryzowanego dealera samochodów marki premium, poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko Kierownik Działu Marketingu

Opis stanowiska:

  • rozwijanie, wdrażanie i monitoring realizacji strategii marketingowej;
  • zarządzanie procesem docierania do potencjalnych klientów przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi i technik sprzedażowo - marketingowych, dostarczanie wysokiej jakości leadów dla Działów Sprzedaży;
  • odpowiedzialność za obecność firmy w mediach społecznościowych;
  • kierowanie podległym działem i nadzór nad realizacją założonych celów;
  • zarządzanie procesem tworzenia i obiegu materiałów marketingowych;
  • zarządzanie systemem CRM;
  • planowanie i realizacja imprez branżowych (eventy, konferencje, targi itp.).
Wymagania
  • przynajmniej 5 lat doświadczenia w pracy na zbliżonym stanowisku, najchętniej w branży motoryzacyjnej;
  • minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
  • silna orientacja na realizację zadań i osiąganie założonych celów;
  • doświadczenie we wsparciu złożonych procesów sprzedaży (samochody, finansowanie, ubezpieczenia);
  • znajomość narzędzi, technik i trendów w marketingu handlowym oraz social media;
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1.
Oferujemy
  • dużą samodzielność i decyzyjność przy ścisłej współpracy z Zarządem;
  • możliwość tworzenia strategii marketingu od podstaw;
  • stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia w firmie o wieloletniej tradycji.