Account Manager (Trade & Shopper Marketing)

Obecnie dla jednego z Klientów - jednej z najbardziej wiodących agencji reklamowych na rynku, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Account Managera do zespołu Trade & Shopper Marketing.

📍 Warszawa

Opis stanowiska:

  • Przygotowanie, nadzór i produkcja materiałów POS (w tym materiałów permanentnych) – on-trade i off-trade;
  • Przygotowanie, nadzór i wdrażanie tematów brandingowych i packagingowych;
  • Przygotowanie, nadzór i produkcja zabudów (regały, końcówki, strefy brandowe) – on-trade i off-trade;
  • Przygotowanie, nadzór, wdrożenie i prowadzenie działań promocyjnych (sprzedaż premiowa, konkurs, loteria) i lojalnościowych (przedstawiciele handlowi i HoReCa) – on-trade i off-trade;

Wymagania:

  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Klientów i projektów z obszaru Trade & Shopper;
  • Doświadczenie produkcyjne (materiałowe, konstruktorskie);
  • Doświadczenie w sesjach zdjęciowych w tym sesjach packshotowych (oraz packshotach 3D);
  • Doświadczenie w kampaniach wizerunkowych i pro-sprzedażowych marek alkoholowych (alkohole mocne i piwa) – on-trade i off-trade;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (część współpracy odbywa się w języku angielskim);
  • Dokładność, świetna organizacja i koordynowanie pracy zespołu;
  • Nacisk na rozwój współpracy z Klientami oraz duża aktywność zmierzająca w kierunku rozwoju obszaru trade&shopper w agencji;
  • Doświadczenie we współpracy z markami alkoholowymi, w tym znajomość ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
  • Mile widziane będzie zainteresowanie w obszarze Digital POS i DOOH.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie;
  • Nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia pracy;
  • Praca w zgranym zespole;
  • Zajęcia z języka angielskiego;
  • Ubezpieczenie medyczne;
  • Dodatkowe benefity finansowe wynikające z realizacji postawionych celów;
  • Możliwość pracy hybrydowej;
  • Biuro w super lokalizacji, dobrze skomunikowana okolica;
  • Praca dla międzynarodowych, dużych brandów.