SQL Support Team Manager

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie zespołem 15+ Programistów SQL realizujących bieżące zlecenia użytkowników biznesowych (zmiany w bazach, eksporty, raporty, analiza błędów systemowych oraz aplikacyjnych, itp.)
  • Zarządzenie obszarem utrzymania systemów  IT z zapewnieniem ustalonych z biznesem poziomów SLA
  • Definiowanie oraz tworzenie struktury usług utrzymania IT
  • Współpraca ze zlecającymi zadania w zakresie priorytetów, zbierania potrzeb oraz odbioru zadań
  • Współpraca z Liderem Technicznym, testerami, programistami i innymi zespołami IT
  • Wsparcie zespołu w analizie zadań
  • Definiowanie i wdrażanie procesów oraz mierników pracy zespołu utrzymania
  • Koordynacja pracy części zespołu w metodologii Scrum/Kanban
  • Usuwanie przeszkód w realizacji prac
  • Przygotowywanie celów rozwojowych oraz planowanie rozwoju działu

Wymagania:

  • Około 5 lat doświadczenia w kierowaniu jednym lub kilkoma zespołami developerskimi, preferowane doświadczenie w zarządzaniu zespołami utrzymania systemów IT
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy w roli analityka, developera SQL, testera lub innej zbliżonej roli technicznej
  • Umiejętność definiowania procesów IT
  • Znajomość podstaw SQL
  • Umiejętność odnalezienia się w pracy zdalnej oraz zarządzania zespołem rozproszonym
  • Umiejętność utrzymania wysokiego poziomu współpracy z wymagającym klientem biznesowym
  • Posiadanie pasji do technologii i do pracy z ludźmi

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o B2B lub umowę o pracę;
  • Możliwość pracy zdalnej;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Bardzo dobra, koleżeńska atmosfera pracy;
  • Integracje firmowe; wydarzenia sportowe;
  • Parking dla wszystkich pracowników.