SQL Support Team Manager
Opis stanowiska:
- Zarządzanie zespołem 15+ Programistów SQL realizujących bieżące zlecenia użytkowników biznesowych (zmiany w bazach, eksporty, raporty, analiza błędów systemowych oraz aplikacyjnych, itp.)
- Zarządzenie obszarem utrzymania systemów IT z zapewnieniem ustalonych z biznesem poziomów SLA
- Definiowanie oraz tworzenie struktury usług utrzymania IT
- Współpraca ze zlecającymi zadania w zakresie priorytetów, zbierania potrzeb oraz odbioru zadań
- Współpraca z Liderem Technicznym, testerami, programistami i innymi zespołami IT
- Wsparcie zespołu w analizie zadań
- Definiowanie i wdrażanie procesów oraz mierników pracy zespołu utrzymania
- Koordynacja pracy części zespołu w metodologii Scrum/Kanban
- Usuwanie przeszkód w realizacji prac
- Przygotowywanie celów rozwojowych oraz planowanie rozwoju działu
Wymagania:
- Około 5 lat doświadczenia w kierowaniu jednym lub kilkoma zespołami developerskimi, preferowane doświadczenie w zarządzaniu zespołami utrzymania systemów IT
- Wcześniejsze doświadczenie w pracy w roli analityka, developera SQL, testera lub innej zbliżonej roli technicznej
- Umiejętność definiowania procesów IT
- Znajomość podstaw SQL
- Umiejętność odnalezienia się w pracy zdalnej oraz zarządzania zespołem rozproszonym
- Umiejętność utrzymania wysokiego poziomu współpracy z wymagającym klientem biznesowym
- Posiadanie pasji do technologii i do pracy z ludźmi
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o B2B lub umowę o pracę;
- Możliwość pracy zdalnej;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Bardzo dobra, koleżeńska atmosfera pracy;
- Integracje firmowe; wydarzenia sportowe;
- Parking dla wszystkich pracowników.