Dyrektor Marketingu
Opis stanowiska:
- pełna odpowiedzialność za tworzenie oraz wdrożenie strategii marketingowej w Polsce
- rozwój obszaru marketingu w organizacji
- nadzór nad realizacją strategii w Polsce
- koordynowaniu projektów oraz kampanii marketingowych
- koordynowanie działań zespołu, egzekwowanie realizacji postawionych celów
- nadzór nad jakością materiałów marketingowych
- odpowiedzialność za komunikacje zewnętrzną, ale również wewnętrzną
- monitorowanie statystyk oraz danych dotyczących aktywnych oraz zakończonych projektów inwestycyjnych
Wymagania:
- min 4 lata na podobnym stanowisku
- nastawienie na realizacje celów biznesowych
- doświadczenie w samodzielnym planowaniu strategii
- doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu i planowaniu budżetu
- umiejętność efektywnego zarzadzania zespołem
- pro aktywność, doświadczenie w zakresie wystąpień publicznych
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2
- znajomość innych języków obcych – nice to have
- prawo jazdy kat B
Oferta:
- możliwość rozwoju w strukturach firmy
- współpraca w oparciu o kontrakt B2B
- benefity pozapłacowe