Specjalista ds. serwisu (branża budowlana)

Opis stanowiska:

  • Rozpatrywanie reklamacji/zgłoszeń dotyczących usterek w budynkach i lokalach, zgodnie z poleceniem przełożonego.
  • Nadzór nad procesem serwisowym dot. powierzonej inwestycji/projektu.
  • Archiwizacja zgłoszeń i wprowadzanie ich do systemu informatycznego.
  • Przeprowadzanie oględzin zgłoszonych wad.
  • Nadzorowanie terminowości i jakości usuwania usterek we wskazanej inwestycji/projekcie.
  • Utrzymywanie profesjonalnych kontaktów z Klientami w kwestii bieżącej obsługi serwisowej w trakcie usuwania usterek.
  • Przeprowadzanie okresowych przeglądów gwarancyjnych budynków.
  • Udział w odbiorach końcowych z Wykonawcami/Podwykonawcami.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zakresie nadzorowania prawidłowej realizacji warunków umów serwisowych.
  • Umiejętność przygotowania oraz czytania dokumentacji technicznej.
  • Mile widziana znajomość podstawowych przepisów Prawa Budowlanego.
  • Kompetencje w zakresie obsługi klienta, zdolność do "rozładowywania" trudnych sytuacji.
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne.
  • Wykształcenie techniczne.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej strukturze o stabilnej pozycji na rynku.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia.
  • Benefity pozapłacowe.