Koordynator ds. marketingu

Opis stanowiska:

  • Tworzenie planów i koncepcji działań marketingowych, eventowych oraz nadzorowanie ich realizacji i ocena skuteczności;
  • Zarządzaniem budżetem, proponowanie usprawnień oraz innowacji;
  • Koordynowanie współpracy z podwykonawcami w tym z drukarniami, agencjami PR, mediami, partnerami biznesowymi;
  • Wsparcie w aktualizacji stron www oraz kanałów społecznościowych firmy;
  • Pomoc w organizacji wydarzeń (śniadania, spotkania dla klientów, spotkania wewnętrzne);
  • Pomoc w tworzeniu treści oraz grafik do mediów społecznościowych;
  • Aktualizowanie baz danych, w tym mediów oraz klientów;
  • Wsparcie w organizacji wyjazdów na wydarzenia branżowe;

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w Dziale Marketingu w branży usług specjalistycznych;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane studia prawnicze, ekonomiczne lub z zakresu zarządzania i marketingu);
  • Znajomość języka angielskiego – poziom B2/C1;
  • "Lekkie pióro" – umiejętność pisania skutecznych treści i artykułów;
  • Umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych i budowania relacji;
  • Umiejętności analityczne i prezentacyjne;
  • Samodzielność w działaniu i doskonała organizacja pracy własnej;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość w realizacji zadań.

Oferta:

  • Ciekawa i pełna wyzwań praca w profesjonalnym środowisku;
  • Możliwości zdobywania doświadczenia;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (lub umowę o pracę);
  • Bogaty system benefitów;
  • Przyjazna atmosfera pracy, work – life balance.