Koordynator ds. marketingu
Opis stanowiska:
- Tworzenie planów i koncepcji działań marketingowych, eventowych oraz nadzorowanie ich realizacji i ocena skuteczności;
- Zarządzaniem budżetem, proponowanie usprawnień oraz innowacji;
- Koordynowanie współpracy z podwykonawcami w tym z drukarniami, agencjami PR, mediami, partnerami biznesowymi;
- Wsparcie w aktualizacji stron www oraz kanałów społecznościowych firmy;
- Pomoc w organizacji wydarzeń (śniadania, spotkania dla klientów, spotkania wewnętrzne);
- Pomoc w tworzeniu treści oraz grafik do mediów społecznościowych;
- Aktualizowanie baz danych, w tym mediów oraz klientów;
- Wsparcie w organizacji wyjazdów na wydarzenia branżowe;
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w Dziale Marketingu w branży usług specjalistycznych;
- Wykształcenie wyższe (preferowane studia prawnicze, ekonomiczne lub z zakresu zarządzania i marketingu);
- Znajomość języka angielskiego – poziom B2/C1;
- "Lekkie pióro" – umiejętność pisania skutecznych treści i artykułów;
- Umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych i budowania relacji;
- Umiejętności analityczne i prezentacyjne;
- Samodzielność w działaniu i doskonała organizacja pracy własnej;
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość w realizacji zadań.
Oferta:
- Ciekawa i pełna wyzwań praca w profesjonalnym środowisku;
- Możliwości zdobywania doświadczenia;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (lub umowę o pracę);
- Bogaty system benefitów;
- Przyjazna atmosfera pracy, work – life balance.