Koordynator ds. marketingu

Opis stanowiska:
  • Planowanie oraz wdrażanie skutecznych działań marketingowych, w tym ustalanie strategii i budżetów;
  • Proponowanie usprawnień oraz innowacji;
  • Koordynowanie współpracy z podwykonawcami w tym z drukarniami, agencjami PR, mediami, partnerami biznesowymi
  • Wsparcie w aktualizacji kanałów społecznościowych firmy
  • Aktualizowanie baz danych, w tym mediów oraz klientów

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w Dziale Marketingu w branży usług specjalistycznych;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane studia prawnicze, ekonomiczne lub z zakresu zarządzania i marketingu);
  • Znajomość języka angielskiego – poziom B2/C1;
  • Doświadczenie w planowaniu oraz wdrażaniu skutecznych działań marketingowych, w tym ustalaniu strategii i budżetów
  • Samodzielność w działaniu i doskonała organizacja pracy własnej;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość w realizacji zadań.
  • Wiedza z zakresu ochrony własności intelektualnej oraz znajomość specyfiki działalności rzecznika patentowego - dodatkowy atut

Oferta:

  • Ciekawa i pełna wyzwań praca w profesjonalnym środowisku;
  • Możliwości zdobywania doświadczenia;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (lub umowę o pracę)
  • Bogaty system benefitów;
  • Przyjazna atmosfera pracy, work – life balance