Team Assistant

Zakres obowiązków:

  • wspieranie zespołu obsługi klienta w całościowym procesie: od planowania poprzez nadzór poprawności działań aż po rozliczanie realizacji projektów;
  • zarządzanie komunikacją budżetów marketingowych na linii zespół-klient/partnerzy;
  • monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji;
  • kontrola procesu powstawania graficznych materiałów związanych z realizowanymi projektami;
  • codzienna współpraca z szefem zespołu w obszarze marketingowej obsługi klienta;
  • ścisła współpraca z zespołem marketingowym klienta w celu poprawnej realizacji aktywności.

Wymagania:

  • dobra organizacja pracy, terminowość w wykonywaniu zadań
  • skrupulatność i samodzielność
  • analityczne myślenie
  • umiejętność pracy zespołowej oraz łatwość nawiązywania kontaktów
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Oferta:

  • praca dla klienta w portfolio największych firm technologicznych na świecie
  • zastrzyk energii i wiedzy od najlepszych specjalistów w branży
  • przyjazną atmosferę pracy
  • wiele eventów wewnętrznych i zewnętrznych
  • dostęp do szkoleń
  • pracę w systemie hybrydowym
  • formę zatrudnienia do uzgodnienia - jesteśmy otwarci na rozmowę