Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki

Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczną i e-mailową obsługę administracyjno-logistyczną Klientów niemieckojęzycznych.

Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie; od B2 - native
Wykształcenie minimum średnie;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office;
Dobra organizacja pracy;
Umiejętność pracy w zespole;
Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.

Oferta:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Czas pracy pon-pt w godz. 8:30-16:30;
Korzystne warunki zatrudnienia;
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
Konkursy i spotkania integracyjne;

Dla studentów możliwe zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia;

Świadczenia pozapłacowe dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (np. bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport).