Specjalista ds. obsługi klienta - j. chorwacki

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie Klientów w j. chorwackim.

Wymagania :

Bardzo dobra znajomość języka chorwackiego w mowie i w piśmie; od B2 - native
Wykształcenie minimum średnie;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office;
Dobra organizacja pracy;
Umiejętność pracy w zespole;
Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.

Oferujemy:

Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Elastyczne godziny pracy;
Korzystne warunki zatrudnienia;
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (również w niepełnym wymiarze czasu pracy);
Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.

Dla studentów możliwe zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia;

Świadczenia pozapłacowe dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (np.  bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport).