Ekspert ds. CRM

Opis stanowiska:

  • Odpowiedzialność za planowanie rocznego kalendarza kampanii CRM;
  • Analiza cyklu życia Klienta i przygotowanie na tej podstawie działań CRM;
  • Realizacja kampanii i współpraca z Project Managerem i Zespołem Compliance w zakresie rozwiązań biznesowych/systemowych poprawiających, jakość danych klientów;
  • Współpraca z Zespołem Compliance z zakresie ochrony danych osobowych;
  • Współpraca z Analitykiem w zakresie raportów na potrzeby oceny kampanii, akcji sprzedażowych/marketingowych oraz analiz klientów niezbędnych do kreowania inicjatyw biznesowych;
  • Bieżąca kontrola budżetu marketingowego w zakresie prowadzonych działań CRM;
  • Odpowiedzialność za tworzenie kalendarza badań marketingowych;
  • Koordynacja procesu przygotowania badań marketingowych od potrzeby biznesowej do raportu z badań.
Wymagania:
  • Min. 4-letnie doświadczenie na stanowisku na stanowisko ze zbliżonym zakresem obowiązków;
  • Preferowane doświadczenie w branży finansowej, ubezpieczeniowej lub telekomunikacyjnej;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • Gotowość do wyjazdów do Poznania (ok. 1 dzień w tyg.);
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, multizadaniowość;
  • Proaktywność oraz nastawienie na wyszukiwanie rozwiązań;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz nastawienie na współpracę;
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office ze szczególnym wskazaniem na program Excel, Power Point;
  • Prawa jazdy kat. B.

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz szereg szkoleń;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i bogaty pakiet socjalny (m. in. prywatna opieka medyczna, multikafeteria, zajęcia językowe i wiele innych).