Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim i angielskim

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie francusko-języcznych Klientów firmy działającej w obszarze usług informatycznych.

Wymagania:

Bardzo dobra znajomość języka francuskiego mowie i w piśmie, od B2 - native;
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, od B1 - native;
Wykształcenie minimum średnie;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office;
Dobra organizacja pracy;
Umiejętność pracy w zespole;
Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.

Oferta:

Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Elastyczne godziny pracy;
Korzystne warunki zatrudnienia;
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.

Dla studentów możliwe zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia;

Świadczenia pozapłacowe dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (np. bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport).