PR Manager

Cel stanowiska:
Zbudowanie świadomości agencji oraz jej atrakcyjnego wizerunku na rynku egzekwując skuteczne działania komunikacyjne oraz media relations.


Opis stanowiska:

  • Budowa planu komunikacji na bazie wiedzy dotyczącej rynku agencji reklamowych i ich klientów wraz z określeniem strategii, działań taktycznych oraz mierników skuteczności działań;

  • Koordynacja wszystkich działań komunikacyjnych agencji na zewnątrz i wewnątrz;

  • Prowadzenie media relations agencji – budowanie istotnej obecności agencji w krajowym rynku mediów (prasa, digital, eventy);

  • Zarządzanie własnymi mediami agencji takimi jak strona internetowa oraz social media;

  •  Budowanie kontentu na bazie osiągnięć i działalności agencji potrzebnego pod kątem notek prasowych, artykułów, wystąpień, prezentacji i publikacji digitalowych;

  •  Tworzenie partnerstw wspierających wizerunek agencji (przynależność do stowarzyszeń, współpraca przy kampaniach non-profit etc.);

  •  Kwartalne podsumowanie działań i analiza uzyskanych wyników.

Wymagania:

  • Min. 5-letnie doświadczenie w branży PR-owej wraz z udokumentowanymi sukcesami na tym polu;

  • Charyzma i umiejętność prowadzenia projektów w dużej organizacji;

  • Dobre kontakty z mediami ogólnopolskimi i branżowymi;

  •  Wysokie umiejętność prezentacyjne i oratorskie;

  •  Lekkie pióro, umiejętność redagowania tekstów i tworzenia prezentacji;

  •  Doświadczenie w prowadzeniu social mediów (Facebook, LinkedIn);

  •  Mile widziane wykształcenie powiązane z marketingiem, reklamą, komunikacją lub Public Relations.

Oferta:

  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych;

  •  Ciekawe wyzwania i duży wpływ na realizowane projekty;

  •  Samodzielność w działaniu i wsparcie ekspertów z poszczególnych dziedzin;

  •  Realizację zadań w ambitnym i nastawionym na sukces zespole.